Microsoft - Dynamics CRM 2011

Varaktighet

Varaktighet:

Bara 8 dagar

Metod

Metod:

Klassrum / Uppkopplad / Hybrid

Nästa datum

Nästa datum:

24/6/2024 (Måndag)

Du lär dig

Vårt accelererade Dynamics CRM 2011 kurs- och certifieringsprogram erbjuder det snabbaste och mest kostnadseffektiva sättet att uppnå önskad kunskap och certifiering.

Vi har designat vårt kursmaterial så att det förbereder dig för dina examen som du genomför på plats under kursen.

Du kommer att lära dig:

Microsoft Dynamics CRM 2011 Installation and Deployment

Planning the Installation

  • Identify the supporting components of a Microsoft Dynamics CRM 2011 implementation.
    Active Directory; ADFS 2.0; e-postsystem som stöds för e-postrouter; Outlook-klient; rapporttillägg; språkpaket; kompatibilitet med SQL Server 2008 och senare; kompatibilitet med Microsoft Office SharePoint Server 2007 och senare; kompatibilitet med Windows Server 2008 och senare
  • Plan the implementation.
    Planera multipel serverdistribuering; Microsoft Dynamics CRM 2011 licensieringsmodell och licenstyper; planera behörigheter för Active Directory; planera multipla organisationer; växla mellan utgåvor
  • Indentify infrastructure requirements, hardware requirements, and software requirements.
    Krav för var och en av komponenterna för Microsoft Dynamics CRM; krav för stödjande tekniker; planera för antal och plats för serverroller och grupper
  • Plan installation user privileges.
    Användarbehörigheter; skapa säkerhetsgrupper

Installing Microsoft Dynamics CRM 2011 Server

  • Install services and components.
    Identifying specific accounts for Microsoft Dynamics CRM services
  • Install the Microsoft Dynamics CRM 2011 server.
    Installera provdata; utveckla checklista före installation; kommandoradsinstallation; felsökningsproblem som förhindrar framgångsrik installation; registrera installationen; registrera sig för Windows-uppdateringar; distribuera en enkel server; distribuera multipla servrar
  • Deploy a Microsoft Dynamics CRM website.
    Using Host Headers, when to use HTTPS

Installing and Deploying the Microsoft Dynamics CRM 2011 Email Router

  • Install the Microsoft Dynamics CRM 2011 Email Router.
    E-postsystem som stöds; Windows-operativsystem som stöds
  • Configure the Microsoft Dynamics CRM 2011 Email Router.
    Skapa inkommande och utgående e-postprofiler; köra Rule Deployment Wizard mot Exchange Server; söka token och smarta matchningsalternativ; använda brevlåda för vidarebefordran och individuell brevlådeövervakning; konfigurera distribuering och specificering av standardprofiler; konfigurera användare med lämpliga meddelandealternativ

Installing and Deploying the Microsoft Dynamics CRM 2011 Client for Outlook

  • Identify supported Outlook versions and supported browsers.
    32-bit and 64-bit Outlook clients and Internet browsers
  • Install the Microsoft Dynamics CRM 2011 Client for Outlook.
    Kommandoradsinstallation; distribueringsalternativ; installera från webbapplikationen för Microsoft Dynamics CRM; identifiera uppgraderingsalternativ; registrera sig för Windows-uppdateringar
  • Configure the Microsoft Dynamics CRM 2011 Client for Outlook.
    Arbeta online och offline; konfigurera lokala datagrupper; konfigurera för multipla organisationer

Configuring Microsoft Dynamics CRM 2011

  • Install reporting extensions.
    Identifiera när rapporttilägg krävs; använda olika konton för programpooler i IIS; när ska Microsoft Dynamics CRM tilläggs-plug-in användas
  • Configure Microsoft Dynamics CRM 2011 for Internet-facing deployment.
    Identifiera IFD- och webbplatskrav; implementera anspråksbaserad autentisering genom att använda Secure Token Services; genom att använda AD FS 2.0 som Secure Token Service
  • Plan and configure high availability options.
    Klustring av SQL Server; multipla Microsoft Dynamics CRM-servrar; nätverksbelastningsbalansering

Upgrading to and Redeploying Microsoft Dynamics CRM 2011

  • Plan an upgrade.
    Identifiera komponenter med och utan stöd; SQL Server-beaktanden; planera för ändringar i serveradressen; uppgradera tidigare versioner än Microsoft Dynamics CRM 4.0; med val av den lämpligaste uppgraderingsmetoden (på plats eller migrationsuppgradering)
  • Move a Microsoft Dynamics CRM organization to new computers by using the Deployment Manager.
    Identifiera omdistribueringsprocessen; Active Directory-beaktanden; skapa och importera organisationer; MUI-paket; ändra detaljer för en organisation; radera en organisation
  • Upgrade multiple servers.
    Uppgradera en Microsoft Dynamics CRM 4.0-distribuering; uppgradera andra komponenter, såsom Email Router

Microsoft Dynamics CRM 2011 Applications

Hantera Microsoft Dynamics CRM Marketing Automation Applications

  • Identifiera typerna av kärnposter.
    Inspelningstyper associerade med marknadslistor; kärnposthierarki; relationer mellan posttyper
  • Create and work with marketing lists.
    Skapa fasta marknadslistor; skapa dynamiska marknadslistor; uppdatera marknadslistor; lägga till marknadslistor till en kampanj
  • Create and work with marketing campaigns.
    Skapa marknadskampanjer; skapa en snabbkampanj för marknadslistor; skapa telefonsamtal med snabbkampanj; skicka e-post med snabbkampanj; identifiera begränsningar för en snabbkampanj
  • Manage marketing campaigns.
    Spara kampanjinformation; skapa och bevara planeringsaktiviteter; skapa och distribuera kampanjaktiviteter; associera målprodukter, säljlitteratur och prislistor med en kampanj
  • Report and analyze marketing data.
    Analysera marknadsinformation med avancerad sökning; analysera marknadsinformation med personliga vyer; köra en kampanjfunktionsrapport och en jämförande rapport; skapa personlig marknadstabell och en personlig dashboard för marknadsföring
  • Manage campaign responses.
    Skapa manuellt kampanjsvar; skapa kampanjsvar från aktiviteter; konvertera kampanj Managing Microsoft Dynamics CRM Sales Applications
  • Manage customer and activity records.
    Identifiera kärnposttyper; skapa och bevara kundregister, aktivitetsregister och ledregister; konvertera aktivitetsregister till led; konvertera ledposter till konton, kontakter och möjligheter; skapa och bevara försäljningslitteratur; skapa och bevara konkurrenter
  • Manage opportunity records.
    Skapa nya möjlighetsposter, stänga en möjlighet; arbeta med möjlighetsvisningar; arbeta med möjlighetslistor; koppla ihop med andra register; tilldela möjlighetsposter till individer eller grupper
  • Configure the product catalog.
    Skapa enhetsgrupper; skapa och hantera produkter; skapa och hantera prislistor; skapa och hantera rabattlistor; hantera negativ prissättning och kvantiteter för produkter
  • Process sales orders.
    Lägga till produkter med möjligheter; lägga till inskrivningsprodukter för möjligheter; välja alternativa prislistor; skapa ett anbud från en möjlighet; aktivera och revidera anbud; arbeta med order; arbeta med fakturor; konvertera ett anbud till en order och sedan till en faktura
  • Manage metrics, goals, charts, and dashboards.
    Konfigurera säljstatistik; konfigurera skatteperioder; skapa och tilldela målposter; skapa och omkalkylera förälder- och barnmålposter; arbeta med systemtabeller från en möjlighetslista; skapa och arbeta med nya dashboards på arbetsplatsen
  • Manage personal views and reports.
    Använd avancerad sökning för att analysera säljinformation; spara och arbeta med avancerade sökvisningar; exportera säljinformation till Excel; implementera filtreringsfunktioner
  • Work with the Outlook client.
    Söka bland inkommande och utgående e-post; söka möten; konvertera e-post till led eller möjligheter; använda mall för att skicka e-post; bifoga litteratur till e-post; skapa anpassade vyer i Outlook; skapa en gruppvy över möjlighetsposter; skapa en möjlighetsvy med villkorsstyrd formatering

Managing Microsoft Dynamics CRM Service Management Applications

  • Manage service cases.
    Arbeta med listor och vyer; söka efter fallposter; arbeta med systemtabeller för fall; skapa en ny fallpost; skapa relaterade poster; tilldela fallposter; koppla ett fall till en annan post; behålla ämnesträdet; lägga till anteckningar till en fallpost; lösa en fallpost; skapa återkommande möten
  • Manage the Knowledge Base.
    Sök artiklar från arbetsplatsen; associera en artikel med ett fal; använd befintliga mallar för att skapa kunskapsbaserade artiklar; skapa och hantera artikelmallar
  • Manage queues and teams.
    Skapa och hantera köer; lägg till fall och aktiviteter till köer; arbeta med routing; hantera köposter; arbeta med köpostdetaljer; skapa och hantera gruppägarskap för poster
  • Manage contracts.
    Skapa och hantera kontraktsmallar; skapa ett nytt kontrakt; lägg till kontraktsrader till ett kontrakt; associera kontraktsrader med produkter; allokeringsdetaljer för kontraktsrad; prissättning för kontraktsrad; lös fall med kontrakt; kopiera kontrakt; försätta ett kontrakt i vänteläge; förnya ett kontrakt; ställa in kontraktets kalender
  • Manage analysis and reporting.
    Arbeta med sammanfattningstabell; arbeta med dashboards för kundtjänstsystem; skapa en personlig dashboard; identifiera tjänstemätningar och mål; skapa ett månadsmål för fallposter; lägg till en förloppstabell till dashboard för tjänst

Managing Microsoft Dynamics CRM Service Scheduling Applications

  • Identify service scheduling concepts and basic record types.
    Scenarier för schemaläggning; tjänster och resursvalsregler; användare och anläggningar/utrustning
  • Set up service scheduling.
    Sätta upp arbetstimmar för användare och för en ny post; skapa en ny anläggning/utrustningspost; skapa en ny tjänstepost; lägg till en markeringsregel för obligatoriska användare och för obligatoriska resurser; konfigurera konto- och kontakttjänstinställningar; skapa en plats; associera resurser med en plats; skapa resursgrupper; skapa en tjänst med samma platsvalsregel
  • Schedule service activities.
    Skapa en ny tjänsteaktivitet; välj resurser genom att använda schemaläggningsmotor; välj specifika resurser; schemalägg en tjänsteaktivitet med samma platsregler; omplanera tjänsteaktiviteter; ändra status för tjänsteaktiviteter; visa och lös schemaläggningskonflikter
  • Report and analyze service activities.
    Arbeta med tjänstekalendern; arbeta med volymrapport för tjänsteaktivitet; skapa personliga åsikter för tjänsteaktiviteter; skapa anpassade rapporter för tjänsteaktiviteter; skicka ett direkt e-postmeddelande från en tjänsteaktivitet; konvertera en tjänsteaktivitet till ett fall

Microsoft Dynamics CRM 2011 Customization and Configuration

Configuring a Microsoft Dynamics CRM Organizational Structure

  • Manage business units.
    Skapa och hantera affärsenheter; avaktivera och radera affärsenheter; överföra poster
  • Identify and apply Microsoft Dynamics CRM architecture concepts.
    Hur du anpssar Microsoft Dynamics CRM; var du anpassar Microsoft Dynamics CRM
  • Configure system settings.
    Tillämpa systeminställningar för Microsoft Dynamics CRM-miljön
  • Manage solutions and properties.
    Skapa en ny lösning; identifiera lösningskomponenter; använda hanterade och ohanterade lösningar; konfigurera egenskaperna för hanterade lösningskomponenter

Managing Users & Teams and Security

  • Använda enhetsbaserade och uppgiftsbaserade behörigheter.
    Göra skillnad mellan två typer av behörigheter
  • Apply the five types of access levels within the security roles.
    Göra skillnad mellan de fem typerna av åtkomstnivåer
  • Create and configure new security roles.
    Kopiera behörigheter och åtkomstnivåer från befintliga säkerhetsroller; använda säkerhetsroller för specifika affärsenheter; tilldela säkerhetsroller till grupper
  • Manage customization permissions.
    Identifiera säkerhetsbehörigheter som krävs för att anpassa Microsoft Dynamics CRM
  • Manage field security profiles.
    Skapa säkerhetsprofiler; hantera fältbehörigheter
  • Create and maintain user accounts in Microsoft Dynamics CRM.
    Lägga till enkla användare; lägga till flera användare; identifiera egenskaper som är associerade med varje licensieringsalternativ för användare; lägga till användare till roller
  • Create and maintain teams of users.
    Skapa grupper; lägga till användare till grupper

Customizing Attributes and Entities

  • Manage options sets.
    Skapa alternativuppsättningar; konfigurera alternativuppsättningar; radera alternativuppsättningar
  • Create and manage custom attributes.
    Välja en attributtyp; inkludera typer och beroendeförhållanden; redigera anpassade attribut; radera anpassade attribut; ställa in attributsäkerhet
  • Create, configure, and delete custom entities.
    Skapa inställningar för en gång; identifiera enheter som inte kan avaktiveras; modifiera en anpassad enhet; spara en anpassad enhet; konfigurera säkerhetsinställningar för att kontrollera åtkomsten till anpassade enheter
  • Configure the properties of attributes and entities in a managed solution.
    Modifiera visningsnamnet; skapa nya formulär; skapa nya tabeller; skapa nya visningar
  • Manage different types of customizations.
    Göra skillnad mellan olika typer av anpassningar; publicera anpassningar; återanvända anpassningar

Customizing Relationships and Mappings

  • Differentiate between supported and unsupported entity relationships.
    Identifiera relationer som kan länka system och anpassa enheter
  • Configure 1:N and N:N relationship behavior.
    Skapa en manuell N:N-relation; skapa en ursprunglig N:N-relation; implementera kaskadregler
  • Create and apply maps.
    Lägga till en mappning till en relation; använda anslutningar för att implementera relationer; hantera anslutningar och relationer

Configuring Auditing

  • Configure auditing.
    Identifiera åtgärder som granskas; slå på granskning; ställa in granskning på fältnivå; välja enheter som ska granskas; implementera partitioner
  • Audit data and permissions.
    Utdela behörighet för att konfigurera granskning
  • Manage the audit log.
    Undersöka loggen; testa ett anpassat formulär

Managing Forms, Views, and Charts

  • Customize forms.
    Redigera flikar; redigera avsnitt; redigera fält; redigera navigeringsområde; redigera sidhuvud och sidfot; lägga till ett underrutmönster; lägga till en webbresurs
  • Create a new form.
    Skapa ett huvudformulär; skapa ett mobilt formulär; skapa ett förhandsgranskningsformulär; tilldela roller till formulär; beställa formulär; förälder-/barnformulär
  • Create a customized view.
    Organisera data i en vy; lägga till och hantera fält i en vy; välja en standardvy
  • Create and manage charts.
    Lägga till tabeller till enheter; välja en tabelltyp; tillämpa avancerade alternativ; tabellfunktioner; importera och exportera tabeller

Implementing a Microsoft Dynamics CRM Solution

  • Implement, import, and export solutions.
    Hanterade lösningar; ohanterade lösningar; importera fel; importera loggar; importera och exportera lämpliga systeminställningar
  • Update a managed solution.
    Konfigurera och implementera hanterade egenskaper i lösningar

Sju anledningar till varför du bör välja din kurs med Firebrand Training

  1. Två utbildningsalternativ. Välj mellan boende på plats med klassrumsundervisning eller onlinekurser
  2. Du blir certifierad snabbt. Hos oss blir du utbildad rekordsnabbt
  3. Vår kurs är heltäckande. En engångsavgift täcker alla kursmaterial, examina**, boende* och måltider*. Inga dolda extra kostnader.
  4. Godkänn första gången eller träna om gratis. Detta är vår garanti. Vi är övertygade om att du kommer klara kursen på första försöket. Men om inte, kom tillbaka inom ett år och betala endast för boende, examina och tillkommande kostnader
  5. Du kommer lära dig mer. En dag med en traditionell utbildningsleverantör brukar generellt pågå från kl. 9 till 17, med en lång paus för lunch. Med Firebrand Training får du minst 12 timmar/dag av kvalitativ inlärningstid med din instruktör
  6. Du kommer lära dig snabbare. Sannolikheten är att du har en annan inlärningsstil än de omkring dig. Vi kombinerar visuella, auditiva och taktila stilar för att leverera materialet på ett sätt som säkerställer att du lär dig snabbare och enklare
  7. Du kommer studera med de bästa. Vi har varit med på Training Industrys lista "Top 20 IT Training Companies of the Year" varje år sedan 2010. Förutom många fler utmärkelser har vi utbildat och certifierat över 100 000 yrkesverksamma
  • * Endast för boende på plats. Gäller inte för onlinekurser
  • ** Vissa undantag gäller. Vänligen se Exam Track eller prata med våra experter

Certifiering

Certifieringsgaranti

Vi är säkra på att du kommer klara din certifiering första gången. Men skulle du mot förmodan inte göra det kan du inom ett år komma tillbaks, delta i hela kursen igen, och bara betala för eventuella övernattningar och din examen. Allt annat är gratis.

Under kursen förbereder vi dig för och genomför följande examen:

  • Examen MB2-866: Microsoft Dynamics CRM 2011 Customization and Configuration
  • Examen MB2-867: Microsoft Dynamics CRM 2011 Installation and Deployment
  • Examen MB2-868 : Microsoft Dynamics CRM 2011 Applications

Examen MB2-866: Microsoft Dynamics CRM 2011 - Customization and Configuration

Det här certifieringsprovet mäter din förmåga att förstå och uttrycka hur du anpassar och konfigurerar Microsoft Dynamics CRM 2011 inklusive konfiguration av Microsoft Dynamics CRM organisationsstruktur, hantering av användare och grupper och säkerhet, anpassning av attribut och enheter, anpassning av relationer och mappningar, utvärderingskonfigurering, hantering av formulär, vyer och tabeller och implementering av en Microsoft Dynamics CRM-lösning.

Ämnen för slutprov som täcks:

  • Konfigurera en Microsoft Dynamics CRM organisationsstruktur
  • Hantera användare och grupper samt säkerhet
  • Anpassa attribut och enheter
  • Anpassa relationer och mappningar
  • Konfigurera utvärderingar
  • Hantera formulär, vyer och tabeller
  • Implementera en Microsoft Dynamics CRM-lösning

Examen MB2-867: Microsoft Dynamics CRM 2011 - Installation and Deployment

Det här certifieringsprovet mäter din förmåga att förstå och uttrycka hur du installerar och distribuerar Microsoft Dynamics CRM 2011, inklusive installationsplanering, installation av Microsoft Dynamics CRM 2011 Server, installation och distribuering av Microsoft Dynamics CRM 2011 Email Router, installation och distribuering av Microsoft Dynamics CRM 2011 Client for Microsoft Office Outlook, konfiguration av Microsoft Dynamics CRM 2011 och uppgradering till samt vidaredistribuering av Microsoft Dynamics CRM 2011.

Ämnen för slutprov som täcks:

  • Planera installationen
  • Installera Microsoft Dynamics CRM 2011 Server
  • Installera och distribuera Microsoft Dynamics CRM 2011 Email Router
  • Installera och distribuera Microsoft Dynamics CRM 2011 Client for Outlook
  • Konfigurera Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Uppgradera till och omdistribuera Microsoft Dynamics CRM 2011

Examen MB2-868: Microsoft Dynamics CRM 2011- Applications

Det här certifieringsprovet mäter din förmåga att förstå och uttrycka hur du använder, behåller och hanterar Microsoft Dynamics CRM 2011-programmet, inklusive hantering av Microsoft Dynamics CRM 2011 marknadsprogram, Microsoft Dynamics CRM 2011 säljprogram, Microsoft Dynamics CRM 2011 tjänsteprogram och Microsoft Dynamics CRM 2011 serviceschemaprogram.

Ämnen för slutprov som täcks:

  • Hantera Microsoft Dynamics CRM marknadsprogram
  • Hantera Microsoft Dynamics CRM säljprogram
  • Hantera Microsoft Dynamics CRM serviceprogram
  • Hantera Microsoft Dynamics CRM serviceschemaprogram

Vad ingår?

Använd dina Microsoft Vouchers

Din kurs kan vara mycket billigare om din organisation har SA Vouchers. Utbildningsvouchers kan användas för många Microsoftkurser hos Firebrand. Prata med en utbildningsrådgivare hos Firebrand, om du vill veta mer.

Firebrand Training erbjuder kvalificerade kurs- och certifieringsprogram som inkluderar allt, är enkelt för kunden och utvecklat med fokus på de specifika behov som våra deltagare har. Vi säkerställer att alla detaljer tas om hand så att du helt kan fokusera på dina kunskaps- och certifieringsmål.

Våra kurs- och certifieringsprogram inkluderar allt med:

  • Praktiskt orienterad utbildning som använder vår unika metodik (Presentation|Övning|Diskussion).
  • Omfattande kursmaterial och labbmanualer – vi utvecklar traditionella kursmaterial för att motsvara de specifika krav som accelererad inlärning ställer.
  • Ett helt instruktörslett program där du får tillgång till komfortabla klassrum, labbutrustning och loungemiljöer 24 timmar om dygnet.
  • Examensvoucher och certifieringstest som genomförs på plats under kursen.
  • Vår certifieringsgaranti som innebär att vi erbjuder en ovillkorlig garanti att du erhåller din certifiering. Du har rätt att återkomma till din kurs så många gånger det behövs inom en 12 månadersperiod tills certifieringen är uppnådd. Allt du behöver betala är eventuella nya test- och boendeavgifter.
  • Boende, mat samt tillgång till kaffe, te, frukt och tilltugg under hela kursen.
  • Transport till och från närmaste flygplats/tågstation före och efter genomförd kurs.

Förkunskaper

Deltagare som med framgång genomför vår Microsoft Dynamics CRM 2011 kurs har följande förkunskaper:

  • Microsoft Dynamics CRM 2011 användning och att lösa reella affärsproblem med hjälp av Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Microsoft Office
  • Windows operativsystem
  • Windows Internet Explorer
  • Customer Relationship Management-processen
  • Windows Server 2003
  • Windows Server 2008 R2, Active Directory
  • Fordringar-baserad autentisering med ADFS 2,0
  • IIS
  • Microsoft Exchange Server
  • Microsoft SQL Server-databas administration
  • Microsoft Outlook.

Är du redo för din Firebrand kurs?

Vi intervjuar alla potentiella deltagare om deras bakgrund, utbildning, certifiering och personliga inställning. Om du kommer igenom denna process så har du riktigt goda möjligheter att klara din certifiering.

Firebrand Training erbjuder en ambitiös utbildningsmiljö som förutsätter att du verkligen dedikerar dig till kursen. Ovanstående förkunskaper är endast vägledande, många deltagare med mindre erfarenhet men med en annan bakgrund eller kunskap har framgångsrikt genomfört sin utbildning hos Firebrand Training.

Om du funderar på huruvida du uppfyller rekommenderade förkunskaper vänligen ring oss på (0)8 44 68 27 85 och prata med en av våra utbildningsrådgivare som kan hjälpa dig.

Kundreferenser

Här är Firebrand Training recension avsnittet. Sedan 2001 har vi utbildat exakt 134.561 studenter och proffs och bett dem alla att recensera vår Accelerated Learning. För närvarande har, 96,41% sagt att Firebrand överträffade deras förväntningar.

Läs recensioner från avslutade accelereradekurser nedan eller besök Firebrand Stories för skriftliga och videointervjuer med våra tidigare alumni.


"Good course. Good trainer. Good Food. Okay digs. That about sums it up. "
I.A. (4/8/2013 (Söndag) till 11/8/2013 (Söndag))

"Long hours, in-depth, thoroughly worthwhile. "
Anonym (4/8/2013 (Söndag) till 11/8/2013 (Söndag))

"Very intense, not for everyone, but a fantastic introduction to the product. "
J.Y, Capgemini. (4/8/2013 (Söndag) till 11/8/2013 (Söndag))

"Great content, great trainer, great facilities. Very hard and intense course but very enjoyable and worthwhile."
Neil Marlowe, Microtrading Ltd. (19/5/2013 (Söndag) till 26/5/2013 (Söndag))

"Super intense but really worth while. So please I have sat this with Firebrand, its been a great experience and the knowledge will be invaluable. Thanks"
Anthony Bowman, By The Bridge. (19/5/2013 (Söndag) till 26/5/2013 (Söndag))

Kursdatum

Startar

Slutar

Tillgänglighet

Plats

Registrera

19/2/2024 (Måndag)

26/2/2024 (Måndag)

Avslutad - Lämna feedback

-

 

24/6/2024 (Måndag)

1/7/2024 (Måndag)

Väntelista

Rikstäckande

 

5/8/2024 (Måndag)

12/8/2024 (Måndag)

Begränsat antal platser

Rikstäckande

 

16/9/2024 (Måndag)

23/9/2024 (Måndag)

Platser tillgängliga

Rikstäckande

 

28/10/2024 (Måndag)

4/11/2024 (Måndag)

Platser tillgängliga

Rikstäckande

 

9/12/2024 (Måndag)

16/12/2024 (Måndag)

Platser tillgängliga

Rikstäckande

 

Senaste recensioner från våra studenter